گفتی...گفتم...
همیشه خدا
درباره وبلاگ


باغبانی پیرم...که به غیرازگل هاازهمه دلگیرم...کوله ام غرق غم است...آدم خوب کم است...عده ای بی خبرند...عده ای کوروکرند...اندکی هم پکرند...ومیان رفقا...عده ای همچوشماتاج سرند...همیشه خدا...التماس دعا...



ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 118
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 11736
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 55
تعداد آنلاین : 1

آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 118
بازدید دیروز : 25
بازدید هفته : 168
بازدید ماه : 168
بازدید کل : 11736
تعداد مطالب : 93
تعداد نظرات : 55
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
الهه

 
پنج شنبه 24 فروردين 1391برچسب:, :: 1:21 :: نويسنده : الهه

گفتی که به احترام دل باران باش     باران شدم وبه روی گل باریدم

گفتی که ببوس روی نیلوفررا      ازعشق توگونه های اوبوسیدم

گفتی که ستاره شودلی روشن کن    من هم چوگل ستاره هاتابیدم

گفتی که برای باغ دل پیچک باش      بریاسمن نگاه توپیچیدم

گفتی برای لحظه ای دریاشو     دریاشدم وتورابه ساحل دیدم

گفتی که بیاولحظه ای مجنون باش      مجنون شدم وزدوریت نالیدم

گفتی که شکوفه کن به فصل پاییز      گل دادم وباترنمت روییدم

گفتی که بیاوازوفایت بگذر    ازلهجه بی وفاییت رنجیدم

گفتم که بهانه ات برایم کافیست    معنای لطیف عشق رافهمیدم

مریم حیدرزاده



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: